Pages

Tuesday, November 23, 2010

kawan2 saya


....sekolah d mana xperlu tau,..yg paling penting kawan2 aku la yg paling supporting...dan nama geng aku ialah HARLY'S terdiri daripada 6 gadis melayu yg jelitawan(cewahhhhhhh)...yakni,.aisyah,tasya,gea,fiyah,tirah,n aku,.    
                                    .
*berdiri dari kiri-tasya,aku,n tirah
*duduk dari kiri-aisyah,gea n fiyah
                                
mse ni dekat jamuan akhir tahun,..14.11.12010(yg tga duduk tu,yg pki tudung hitam guru kelas kami,yg sebelah tu mengajar p.jasmani & kesihatan)
sekolah ade laki n perempuan,tapi kami dlm 1 kelas,..semua perempuan,.mcm gamba yg ade ni...
ha,..kembali ke tmpt asal ye masing2,...kawan2 yg aku yg td la,..HARLY'S...

HARLY'S
1 geng yg bg aku,..lain dri yg lain,..yela,..kalau kat sekolah,..mst kne bwk telekung,..n kami 1 geng ade tmpt simpanan sendiri,..dlm locker surau,..kalau student ptg yg lain kne letak kat dlm almari yg d sediakan,..silap hari bulan,..telekung sendiri dpt d wakafkan ke surau sekolah,..(hahaha)...

kalau dlm geng ni,..yg berfikiran jauh ialah aisyah,yg berfikiran baik ialah fiyah,yg berfikiran sedikit keanak2an ialah tasya(sorry)yg sedikit gengster,ialah gea,yg berhati mulia tnpe mengira ialah tirah,..n aku a simple girl(cewahhh),...

AISYAH
lebih kepada kematangan...so,kalau ade ape-ape terjadi,..mmg kami 1 geng rujuk kat dia,..aisyah ni,kalau bab fesyen,,bg je kat,..mst mengalahkan rizalman ibrahim(kan aisyah??)hehehe,..

FIYAH
lebih kepada sifat keibuan,..jd aku selalu panggil dia ummi,..hehehe,..kalau kami ade terkasar bahasa,..mst dia yg tegur.tp ape-ape pun,kami segeng,..mmg senang dgn attitude dia,.

TASYA
ha,..kalau bab posing ni,..mmg bg kat budak ni,..serius,mmg kalah intenational model,..hahaha,..tp ape-ape pun,..posing dia mengancam ooo,..hehehe

TIRAH
tirah lebih kepada sifat tolong dia,..dia ni,paling minat dgn barang brand GIRL,..hahahaha,.dri beg sekolah,wallet,tmpt ltak alat tulis dia,.barang girl je lebih,..tp dia da nk pindah..sedih 

GEA
lebih gengster dari aku,..hahaha(kan gea??)tp ape-ape pun gea tetap membe aku,..gea ni minat some1,..tp taknak mengaku,..tak tau knp,..hehehe,..

tak lama lg,..tirah nk pindah.sedih sgt,..masa jamuan hari tu,..tirah menangis,..aku tgk dia nangis,..mcm nk nangis jigak,.tp ak tak nak nangis depan dia,..sbb nanti dia lg sedih,.. tak kan aku nk nangis jugak kalau da dia nangis??sekali sekala buat2 happy depan org,..tak salah pun,..dan,.. pada mlm hari,..aku,.tasya n tirah online sama2,..mlm tu syahdu betul,..sedih mlm tu,..

*kalau tahun depan kita terpaksa berjauhan,..jgn la kita sombong ya,..sbb awak semua adalah kawan saya yg tak kan saya lupakan,..

*hak milik tercipta-nurhafzlen amelia


No comments:

Post a Comment