Pages

Wednesday, November 24, 2010

sebuah persahabatan

              kawan-kawan aku selalu ade dgn aku kalau aku ade problem,..especially HARLY'S n Qiela,.. kalau dkt sekolah,..mmg aku rapat ngn HARLY'S...tp kalau d luar kawasan sekolah,..aku lebih suke ber'mesej' dgn Qiela...walaupun bermain mesej tu menghabiskan kredit aku,.tp nk wat mcm mane kan..kalau da bosan tahap gaban,..

               HARLY'S  n Qiela  je yg boleh menghilangkan bosan aku...heh,.tu la aku,..maklumlah,..kat rumah ni bosan je,..tak ade yg tak bosan,..bosan je memanjang,...ha,.1 more thing,..maklum lah,..kawan-kawan d sekitar rumah aku ni mcm tak memerlukan 'perkhidmatan' aku sebagai kawan dorang...nk buat mcm mane kan,..

                aku lg senang,..tak payah melepak depan rumah lagi,..hehehe,..buat pening kepale hotak aku je kalu dok pikir,..so,aku dok memerap kat dlm rumah aje lah,..da mcm nk perap ayam tau,.hahaha,..kat rumah,.asik online and help my mother,..sometime study,.(study la sgt aku ni)hahahahaha..


                HARLY'S???
                sudah tentu mereka la yg satu2 nya boleh buatkan aku blur ..mmg kat kelas aku tahun 2010 ni,..mmg aku d gelar YB(yg blur) mmg aku akui,.hahaha,.aku la paling slow dlm geng HARLY'S..tu yg dpt gelaran YB,.heh,..


                 Qiela???
                 dia pun penting jugak,..ofcoz la penting oiii,..penasihat aku tu,..hahahaha,..penasihat kalau aku ade prolem dgn org tutttt,...dgn family,..hahaha,..semua aku tanye kat dia,.mmg best la dpt nasihat dia,..bg aku,..nasihat dia,.mmg boleh pakai,..walaupun kadang-kadang aku tak mau dengar,..maklum lah,.degil sedikit


                 huh,..aku perlukan dorang sbb mmg hari2 aku perlukan nasihat org,.,kalau tak,.mmg la aku akan jd YB,..


*hak milik tercipta-nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment