Pages

Saturday, January 29, 2011

NO HOLIDAY FOR ME

      tu la paling sesuai d ucapkan utk aku..berserta dgn budak2 PMR batch 2011,..OMG..banyak keje,..mmg takdak masa nk holiday ni kawan2...kau nk cuti boleh...d sertakan dengan buku yg bagaikan gunung everest weyh...mcm budak nerd yg dok ngadap buku 48 hours non stop..

      cikgu2 mmg da menyediakan kerja yg bagai membukit naik nya,...mmg da sediakan ke cikgu aku nie??? serius buah tangan yang d berikan mmg menyakitkan mata melihat nya,.owhooo..begini kah budak2 form 3 2010 belajar??korang tak tension ke weyh??

      cikgu BI..lagi la sakan dia bg kerja...dia kata...do your work oke girls?? maka jawab la pelajar2 kelas 3a1..okay teacher....sungguh lemah gemalai jawapan anda sekalian yea??? banyak sungguh kerja sekolah yg sepatutnya d lakukan tepat pada waktu nya...banyak eyh...bukan sikit..

      oke..nota sejarah..bile aku nk buat??nota geo,nota KHB,latihan Agama,seni,mathematics,ape lagi???seni,..lg2...ade lagi tak??? tak dak da kowt..oke kawan 3a1..ada semua dlm mood study non stop...boleh caya ke kalian nie???entah2 online fesbuk,layan twitter,blogging,on myspace,formspring,skype and bagai2,..kan2??eceh aku nie..ckp orang je,;paku dulang paku serpih,ckp orang,aku plak yg terlebih...hahaha..oke laa...berbahagia dgn kerja sekolah,.

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment