Pages

Tuesday, January 18, 2011

sebuah penantian...



cewahhh.tittle atas tu ,.mst kelakar + pelik = sedih...nie kes tunggu handphone berbunyi dan keluar nombor dia laaa,..hahahaha..aku tgk kat fesbuk dia..mula2 friend 90,..hari kedua aku aku tgk fesbuk dia,..wahhh..naik graph friend dia,..dari 90+1=91..(math aku betul da nie)

ermm..tak ape yea ame,.just ignore him for awhile,..its oke...pikir je yg positif yea kawan2,.hahahaha..tahun nie nk exam kan??pikir je la aku nk exam,..tak payah nk pikir dia,.kalau dia pun tak pikir aku,.well,..malas nk pikir pape laa,..

and,..ape yg aku harap kan,..aku nk handphone baru..oke,.budak2 sekolah mcm aku nie,.pakai handphone yg murah2 sudah laa,..hahahaha...i've told to my parents...mama cakap dekat abah "abang..jangan belikan handphone utk dia,.nanti dok layan handphone tu je" aku dengan semangat nye jawab "mama,kasihani lah saya,..mula2 saya matikan handphone nie,.dan akhirnya,dia mati sendiri,." mama dengan gelak dia tu "asal adik tak tanam kan aje handphone tu??"aku pandang mama,.dengan haparan mama mengerti pandangan comel nie " mama,taknak laa,..handphone kesayangan ku ini tahu " abah plak tetibe je menyampuk "nanti2 laaa,.kumpul duit sendiri,abah dengan mama taknak tanggung,.kecuali duit minyak,..paham??selain tu,PMR ,...adik kena dpt 8a,..paham???"dengan penuh gembira,..aku melompat dan menari poco2 depan family aku,..(sengal tak??)..kalau tanya pasal budget,.berapa2 je laa,..tak lebih 1000 suda laa,.hahha..aku nk pakai handphone murah2 je,.malas nk pakai handphone mahal2,.nanti hilang...budget tu ade la dalam 300/400..suda memadai..

serius,..penantian PMR,.amat la memeritkan,..aku rasa aku belajar mcm laa esk nk PMR,..tp,.aku kali nie,tak boleh study last minute,.last minute akan membuatkan aku lupa ,. walaupun..masa final exam,aku rajin study last minute,..tp katakan TIDAK pada kali ni,..kau gile ke nk study last minute???mampuih la kau nk baca form 1,form 2 n form 3,..masuk dewan pecah kepala sbb nk kne ingat,..hahaha...

No comments:

Post a Comment