Pages

Tuesday, February 15, 2011

HANA TAJIMA , BEAUTIFUL GIRL..

budak nak PMR mmg macam ni ke>>no work no fun<<nak tau trademark siapa???trademark teacher english aku..mmg dia suka sgt bagi kerja banyak..and aku suka sgt2..penat kot..banyak gila kerja ... lagi2 dengan kerja kat rumah lagi..wahhh..da macam suri rumah kan??ha..penat la nk bercerita pasal kerja sekolah ni...let me tell u another story...pasal HANA TAJIMA...korang kenal??kesian pada siapa yang tak kenal..meh sini aku tunjukkan siapa Hana Tajima
                                                    
                                                             Hana Tajima
lawa kan??jealous kot tgk Hana Tajima ni..haha..and..aku kenal Hana Tajima ni pun from my friend..sbb dia mmg suka sgt stalk2 org ni...dia yang bagitau aku pasal Hana Tajima ni...lawa kan??jealous tak jealous tak??ckp je la korang jealous.hahaha

and..first time aku dgr Hana Tajima ni boleh d kira rapat jugak la dgn artis kita...nk tau siapa???ha..alaa..yang nyanyi lagu Dan Sebenarnya tu...korang ni lambat laa..siapa lagi kalau bukan kak Yuna kita...ehehehe...tu pun tau dari kawan aku jugak.whoaaaa..kuno betul la kawan diorang ni..hahaha..

and..hari ahad 13.2.2011.biasa rancangan SAFFIYA dekat TV9..pukul 6.30 ada cer pasal Hana Tajima..tapi...AKU TERLEPAS!!! huahuahuahua...nyesal tak tengok...so..this is Hana Tajima sama itu Yuna laa

                                            
                                                       bacaan dari kiri-Yuna , Hana Tajima
tengok betul-betul..mcm kembar la weyh.hahaha...comel je.huahuahua(aku lagi comel,tetibe perasan sgt)hahaha...so...tu je aku tau setakat ni..nanti - nanti aku story mory lagi ek??thanx Google..ade jugak kau gambar Hana Tajima kite

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment