Pages

Sunday, April 24, 2011

kau pergi juaaaa

sila abaikan tajuk di atas ye pembaca-pembaca yang di sayangi..well semenjak 2 minggu ni kan aku busy sikit kankankankan??? so , aku nak bagi tau , sepanjang 'pemergian' aku dari berblogging ni , aku ke latihan teater muzikal + dating dgn buku + dating dgn cikgu + dating dgn kelas tambahan ... + dating dgn spongebob tersayang aku lahhh...hahaha

ada apa teater muzikal??? oke seperti tahun-tahu yang dah lepas .,.. sekolah aku ni , buat bulan bahasa melayu .. iaitu segala pertandingan yg dipertandingkan under Panitia Bahasa Melayu...oke , sebagai pelajar yang terlebih rajin tahun ini , aku dan classmate telah menganjurkan diri ke teater muzikal...mula nya ingatkan kelas aku ada hantar dua team , wakil kelas 3a1..rupa-rupanya lagi satu team tarik tali  diri dulu..ohhhhhhh

oke , first of all , aku rasa gabra semacam kot... sebab kena bawak watak yang suka membuat fitnah..astaghfirullahalazim..AKU BUKAN MCM TU....realitinya , AKU BUKAN MCM TU..hanya lakonan semata-mata..

well , aku jugak bawak watak pelajar yang agak kurang ajar,...yang suka melawan cakap cikgu..and suka permainkan cikgu especially guru disiplin..ehhh..aku taknak cite dulu..tak best cite awal-awal..tak suspen kan..hahaa...so , soo , sooo ..tggu lah aku update lagi kan...



                                                  

No comments:

Post a Comment