Pages

Wednesday, June 1, 2011

ape kes ni



aku rasa ramai dah tau pasal ni..aku rasalah...aku dah bukan nak semak kat dia punya blog ke hapa..cuma aku sdih tahap maksimum dia buat pengakuan berani mati...salah pulakk..pengakuan berani tanggung maki..agak-agak lah nak famous pun .. jangan lah buat pengakuan tahap macam tu...

nak maki salahh..nak nasihat entah dia dengar ke tak...apa-apa pun itu bergantung lah dekat dia nak dengar atau tak kan?? kita cuma boleh bagi nasihat...no matter what , apa yang dia buat tu , sungguh-sungguh mengaibkan diri ... 

aku fikir lagi kan ,.. kalau kau ada pakwe pun..takpayah lah berbangga...menyampah i tahu tak nyah??? oke fine..life kau kan??sesukahati kau lah kan nak buat hape pun kan??? tapi sebagai saudara seislam..aku kena jugak bagi nasihat..di sebabkan kau dah bagitau semua orang pasal tu , and di sebabkan kitorang semua dah tau.hanya sempat kami bagi nasihat serta makian...

sorrytosaybitch aku pun tak tau samada komen aku tu merupakan nasihat atau makian..haishh..sorry lahh..aku tetiba hilang kewarasan sekejap..sebab sedih rupa-rupa nya ada jugak manusia yang nak mengaku...entah ke mana hilang perasaan malu tu pun aku tak tahu lahhh

apa kau fikir kau sorang je ada pakwe lah??  hello nyah..!!! orang lain pun ada jugak lah...takde la hebohheboh satu dunia blog macam kau...ohhh mungkin sebab kau nak carik publisiti murahan...hellooo..aku kisah apa pasal pakwe kau tu?? abang aku tu lagi handsome lerrr

tapi apa-apapun , sepatutnya kan sayang oiii..pasal tu yang perlu tau hanya kau , pakwe kau dan Allah .. tapi bukan main banggelah kau dok kepohkepoh satu dunia yang kau macam tu kan??? hey one more thing girl.. masa aku form 1 dulu..aku khusyuk gila study kot..lagi-lagi dengan kelas perempuan..takde lah aku terhegeh-hegeh nak sangat pakwe ...

haktuiihhhh..ape kau da clashhh??oke..marilah kau hebohhebohkan sikit...banyak pun takpe..tapi lepas tu , jangan lah pulak kau terjun bangunan or kau buat bayi tu terjunan dari bangunan..macam apa yang aku dengar dalam berita TV3 tadi..Omaigoshhh nyahh..yang kau tu siapa suruh terjun dalam lembah maksiat? kan...

hmmmm...hopefuly kau bertaubat...oke..aku ni sama kaum dengan kau...bila aku baca komen2 kau yang free-free kena maki bagai tu..ada lah jugak rasa belas kasihan..yelahh hati perempuan kan?? mesti hancur luluh retak bagai cermin dihempas-hempaskan??



hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment