Pages

Saturday, June 25, 2011

broken heart


sometimes..bila kita rasa kita ni kuat .. masalah sendiri pun nak simpan..tapi kita ni kadangkadang bodoh jugak ,.. sebab terlalu poyo pasal diri sendiri...kan?? kadangkadang kita kedekut gila nak share masalah kita dekat orang..aku paham lah kenapa kita kedekut nak share

maybe sebab kita taknak susahkan kengkawan kita , ada pulak taknak orang tau yang kita ada masalah...kadangkadang kita nak bairkan dorang tengok kita ni cool . sempoi aje..kan?? betul tak?? jangan tipu..aku pernah lalui semua nye kawan-kawan dan readers


pada orang yang suka pendam masalah ni ,bila dah sampai tahap dia tak tahan simpan perasaan yang mendalam tu , mesti dia menangis..betul tak?? ewahhh..aku ada pengalaman la kakak , abang , adik , makcik , pakcik..


but sometimes..ada yang certain tu..nak sangat poker face...taknak bagitau kengkawan..diam aje..kalau tak terlepas cakap..mesti tak kantoi punya...oooooo....aku macam pernah buat aje..haha..atau faktor kengkawan takmau dengar kita punya masalah


kalau orang macam ni..nak aje rasa bagi penyepak..lepas tu cakap kat orang tu "untunglahh dapat penyepak aku "  jangan lupa cakap..sebab nanti dia tak sedar diri..okayyy

sudah lahh..penat aku nagging sorang-sorang...dahhh..tutup buku..ehh salah.tutup blogg

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment