Pages

Wednesday, November 23, 2011

Banyak Lagi Masa





Assalamualaikum WBT ,
                                                                  aku terlalu bosan

apa yang banyak masa ni? okay actually , sejak aku duduk rumah ni , aktiviti aku benda yang sama jeh..tak ke mana pun , serius tak tipu , layan korea , layan novel , hah , qada' masa tidur aku , memang teruk tahap cipan la sejak duduk rumah ni ..

nak update blog pun tak tau idea , yelah , masa sekolah , banyak je cite , eden nak cite dekat ekau semua , ni cuti sekolah ni , langsung takde cite , sumpah bosan dan boring ,..aku duduk rumah , kalau tak layan cite korea , saja belajar main chord guitar , kalau tak online fesbuk , tak pun tolong mama kemas rumah..haihh bosan betul !

masa abang aku cuti semester , rajin jugak aku ajak dia pergi jogging pagi-pagi , ke selayang mall semata-mata nak makan roti bun ,..ala , kalau pergi merempit dengan abang aku , memang tak ada la terasa lama nya..kalau naik kereta memang lama la weyh...jejak selayang mall , mesti tak samapi 15 minit , lepas tu keluar balik..happy weyh mcm tu..haha

okay , memandangkan En.Comel aku pun Uitm jugak , so tarikh dia cuti semester pun da habis...sama saja la macam abang aku tu..so , sebelum dia balik , kitorang decide nak jumpa dekat kedai kelantan , nasib baik ada alasan yang kukuh untuk dijadikan alasan..alasan nya apa? yeh..kena amik duit RM100 .. hahaha...Alhamdulillah jumpa jugak kitorang dengan masa yang agak lama jugak la..tapi kan aku cakap , aku jumpa dia buat masa ni , takkan berdua , aku ajak gea and dia ajak kak dina ,.. tetibe jadi ayu bila depan dia..sumpah lawak gila aku masa tu..

okay , ermm , aritu ada la jugak follow mama and abah anta abang aku ke Uitm Perak , nasib baik barang dia tak banyak macam mana banyaknya sebelum dia balik cuti haritu , boleh la bawak kak ngah and kimie...serius masa dalam perjalanan , mulut aku tak henti-henti bercakap , dapat asam and novel , baru diam..haha

sejak cuti sekolah ni , aku pun ada favourite makanan terbaru..yakni , asam.. yess...kalau sehari tak dapat asam , memang aku macam cacing kepanasan weyh , ohh..abang aku cakap roomate dia , semua sama course , interior designer.. abang aku kata , boleh la dorang bincang sesama la apa lah

balik hari je lagipun , lepas tu singgah rumah nek atin (nek su) , seronok gilaa...dapat tidur dkt sana , takyah pakai aircond dah weyh , lena je aku tidur, haha..nenek aku pun cool aje en , seronok la...balik lepas maghrib tak silap aku , perghh...memang seronok laa dapat lepak-lepak kampung , even sekejap aje

hari sabtu pulak , boleh plak mama dengan abah amik cuti , semata-mata nak tengok adik aku dkt Mydin USJ...hah...tak ramai la kan.,.. memang sikit je..haha..then , lepas je basking session , semua dah balik...ada makcik tu , hug and kiss adik aku , aku dengan mama yang tengok ni , senyum je..tak jealous ahh. ..

okay , dah la tuh..rasa cukup sampai di sini saja ye? aku sayang korang semua

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

1 comment: