Pages

Saturday, July 9, 2011

1 murid , 1 larian , 1 malaysia !

bermula nya dipadang sekolah SMK Darul Ehsan , Selayang Baru ,... well ,, budak kelas perempuan memang macam ni... takkan terlepas untuk bergambar..so , di sini , ada beberapa gambar...okay..tak tau laa beberapa or what..macam banyak kan?? takpe lahh..terima je hidangan di pagi hari..tau??

ni kelas perempuan je 
bermula nya di sini laa
ni Ummi kami atau pun queen
Ustzah Che Afidah
guru kelas aku

ini ketua kelas aku..
Nur Natasya 
bekas pengawas sekolah 2010
this is Anajihah..dia ni
agak pantang sikit
kalau nampak camera

see?? aku dah cakap

ni?? Fadhillah Md Nor.
pengawas sekolah dekat
kelas aku
cehh..aku nak jugak tau
dari kiri :
nazihah , nurathira , aku and nurul aqilah
see?? lelaki tu , bukan 3a1 
tapi kawan kitorang..teramik pulak gambar dia
dari kiri :
nurul aqilah , anajihah and zulkhairi
dari kiri : 
liza , nurul aqilah and zulfahanis
ni siapa mesti la cik comel sendiri
aku nak snap gambar nurul aqilah
si anajihah pergi snap gambar aku..


after that...larian pun bermula..lari yeahh!! rupa nya sekolah aku yang last kot buat larian...malu gila sebab budak2 sekolah lain tengok..wekk..korang jealous kan??hahhaha.okay fine..stop!! and 


here we are

yeahhh!! finally .. lepas je habis 1.5 km berlari
aku sampai dengan selamat 
dengan kawan-kawan..hahaha

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

No comments:

Post a Comment