Pages

Saturday, July 9, 2011

khas untuk perempuan yang suka memaki secara terbuka

aku sebagai pelajar , kadangkadang memang akan balikk lambat ... so , sometimes , aku balik dengan budak sesi petang..well , sementara aku tunggu abah..aku nak jugak tengok perangai bebudak zaman sekarang..mungkin lagi teruk dari batch aku...

sementara tunggu abah..aku dengan sebaik mungkin meluangkan masa aku tu , dengan tengok perangai bebudak especially perempuan laaa...okayy..bukan nak kutuk or what..sometimes malu laa jugak bila ternampak perempuan ni , yang bagi aku cantik di sisi Allah tapi pakai tudung pendek sungguh

pendek macam mana?? kalau tunduk sikit dah nampak leher dorang..ape jenis tudung korang pakai??? malu laa jugak kan , sebab dorang dah la pakai macam tu , then memaki orang yang lebih tua...ape kejadah kau nak buat macam tu?? ohh please laa

but sometimes kan ,.. tak tau la kenapa , aku boleh respect lelaki..okay la , mungkin ada setengah lelaki tu , memang suka gila memaki , ada yang tak memaki , ada pulak yang tak suka memaki secara terbuka.... well , kena la respect kan??

sebab dorang tak macam perempuan yang suka memaki secara terbuka...malu laa..korang tak malu ke??korang muka semua comel gila..tapi aku lagi comel laaa....okay..just because kau suka memaki..dah tak comel dahh..gerenti kau jadi bahan lelaki yang jaga standard nya :D

well , aku tak cakap aku ni baik.. tapi at least aku tak memaki secara terbuka...sebab tu la aku masih comel lagi...pepagi dah perasan kan??taktau siapa ajar...okay..sudah laa..sebelum aku ke garisan penamat.cik comel nak mintak maaf andai ada terkasar bahasa..sebab ape?? cik comel dah tak sanggup tengok perempuan macam itu ... takat seksi..cik comel tak heran , cuma bila perempuan pakai tudung and bercakap sesukahati , cik comel rasa macam nak terajang je mulut masingmasing...

nasib baik cik comel takde lesen nak buat semua tu..cik comel mintak maaf lagi sekali

hak milik tercipta : nurhafzleen amelia

2 comments:

  1. macam xdew maruah la nak maki orang secare terbuke ,. kalau xpuas ati sangat ,. panggil orang 2 n slow talk kat tempat yang lebih sunyi ,. jage adap cikit sebagai perempuan ,.

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana ^^

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/jadi-popular-hanye-dengan-1-click.html

    ReplyDelete
  2. kadangkadang kita susah jugak nak slow talk dengan dorang...sebab dengan cara dorang dah buat kan kita takut..takut kena maki balik kan? heee...lagipun slow talk mcm mana pun , dorg tetap dengan gaya dorang... :D trima kasih

    ReplyDelete